Zaras bebis kläder

Jag har aldrig tidigare handlat från Zara kids (länk ). Jag blev positivt förvånad över hur mycket snygga kläder det fanns i webshoppen och att de inte nästan inte kostade någonting. Zara är en spansk klädkedja och de har många affärer runtom i Finland (främst kläder för vuxna).

Jag har tvättat kläderna ett varv enligt tvättanvisningen i 30 grader och har inget att klaga på ännu. En kompis tipsade om att vara noga med tvättanvisningen på kläderna eftersom hon hade köpt några bodys därifrån och alla krympte när hon tvättade i 40 grader (hon hade missat att de skulle tvättas i 30 grader).

Kvalitetsmässigt kan de väl jämföras med H&M:s barnkläder. Byxorna var också väldigt stretchiga och sköna. Vi får se hur länge de håller. Zacharias har redan krupit sönder ett par byxor. Därför tänker jag att det inte löns att satsa så mycket på byxorna i detta skede.

Ps. Inlägget är inget samarbete. Ifall något samarbete skulle förekomma i bloggen skriver jag ut texten ”i samarbete med”.

Har ni handlat barnkläder från Zara och har ni varit nöjda? 

img_6035

Ps. Om du inte kan få nog av mig så kan du följa mig på:

Instagram: miiiemso (för daglig uppdatering om mitt liv)

Facebook: Emma Järnström (ja gilla min sida så får du mig direkt i ditt flöde)

Författare: Emma J

Emma småbarnsmamma i sina bästa år

2 reaktioner till “Zaras bebis kläder”

    1. Jag beställde allt i storlek 86 och dom var passliga åt Zacharias. Alla andra byxor som vi har har vi fått vika upp i benen men inte dessa. Du kan få prova när ni kommer hit 😉

      Gilla

Lämna en kommentar